Program „Dobry Start” na nowych zasadach w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych

Rada Ministrów, na posiedzeniu w dniu 15 czerwca 2021, przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Co się zmienia?

Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Jak składać wniosek od 1 lipca?

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski wyłącznie online:

  • przez bankowość elektroniczną
  • przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
  • przez portal PUE ZUS.

Wnioski należy składać do 30 listopada.

Źródło: portal gov.pl:
https://www.gov.pl/web/rodzina/program-dobry-start-na-nowych-zasadach